mjau

pju, för nästan första gången i mitt liv har jag jobbat på ett lov. idag bestod arbetet av att dela ut ullmax-jackor till alla anställda på siemens i finspång, vilket ungefär innebär 2500 jackor! men det är ju bara härligt! efter jobbet inhandlade jag min sista julklapp, så nu är allting fixat och klart. dagen har rullat på och jag har ätit mig rund på skumtomtar också, för det är gott. nej nu ska jag återgå till mamma lena i soffan för att fortsätta titta på barnfilmer från unga nittiotalet då barnen rosander var små och busiga. vill bara påpeka att jag har filmbevis på att jag haft en hård uppväxt beroende på min kära bror eric som inte alltid har varit änglabarnet mot mig, men här sitter jag idag 17 år senare och har överlevt smååren. ha en fortsatt trevlig afton.

carinnn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0