Ingen träning ...

Ingen träning idag, skönt skönt. Istället städade jag min garderob och har nu gett bort större delen av innehållet till bättre behövande. Tror jag. Någonstans ska vi skicka allt i alla fall. Det ser nu så tomt ut i den att jag funderar på att lägga in grejerna från hallsberg som ligger på ett bord i den, men det verkar bara jobbigt.

Det luktar skinka i hela huset, vilket jag inte uppskattar något vidare eftersom jag tycker att skinka är överskattat och mindre gott. Men de gör köttbullar också, mmmmmm:) Lyckan är fullständig när det finns köttbullar.

Imorn väntar den traditionella julgrillningen. Pappa har redan förberett och köpt korv. Detta är nämligen något vi gör varje jul, vi går ut och grillar korv till lunch någonstans i skogen. Det är så man gör om man är orienterare, eller jägare. Eller kanske norrlänning.

Nu väntar eventuellt pepparkaksbak, för jag vill inte vara sämre än min bättre hälft som uppenbarligen redan bakat fina pepparkakor. Men jag är mer för grisarna när jag gör. De får roligast form nrä man misslyckas.

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0