fredag

denna fredag startade med ett ruskigt härligt teoriprov, yes. kul att vi pluggade stenhårt igår, kul att vi chansade på nästan alal frågor, kul att vi kanske inte klarar det, kul att det var över 100 sidor att läsa, ja det var helt enkelt kul. men nu är det gjort och anders holm är nog överlycklig, för nu har han en anledning till att hata mig och elin.

dagen fortsatte med att jag och klara gick hem och pyntade våran supergoda och snygga tårta som vi (malin också) bakat till klassen, synd att jag inte knäppte en bild på den, för den var verkligen ursnygg och lika underbar var smaken. även fast andra våningen på tårtan var aningen hård. resterande tårta som blev kvar när vi haft vår fikastund på mattelektionen gick vi och skänkte bort till de andra lärarna på skolan så just nu är nog NV2A älskade av alla teachers på hela skolan, loooove.

nu är jag hemma igen, home sweet home. och i helgen är det skidor på tv, så jag tänker bänka mig i soffan hela helgen medan elin lever livet uppe i hallsberg i våran lägenhet då hon ska få sällis.

carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0