Dum

Jag är dum. Inte dum elak, utan dum som i riktigt korkad. Igår hade jag problem med att gå i trappen tills mamma masserade och smörjde in med kräm så att det brännde som i helvete. Idag kunde jag gå igen.

Men, då ger jag mig ut på distanspass för att springa. När jag sprungit i en halvtimme så inser jag att jag inte kan ta mig nerför. Dumt val. Med tanke på att det var 25 minuter hem. Men jag fick pina mig och sprang som en gamal gubbe den sista biten. Nu har jag återigen samma benont. BAJS.

Dock är jag stolt för idag har jag bakat en kaka som alla tyckte var god. Förutom jag då, men det var inte oväntat för jag gillar inte mjukapepparkaks-kakor. Det är äckligt. Fsat jag borde kanske ha ätit lite, för nu håller jag på at dö i hunger då jag itne ätit något sen nio. Lunchen är kanske, kanske på g snart. Om jag har tur.

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0