Tisdag

Tydligen verkar det som att antalet inlägg direkt korrelerar till antalet kommentarer, och alla vet ju att det är därför man bloggar. Känner därför pressen att producera ännu ett mästerverk!

I torsdags var jag på Karros vernissage på Mosebacke. Var där på officiellt uppdrag som fotograf, men det inofficiella uppdraget (som så klart var det viktigaste) var att äta salta pinnar. Och som jag åt salta pinnar!! Man hade kunnat tro att det var tävling, men ingen ställde upp mot mig. Kan ha berott på att tävlingen behandlade ätande av salta pinnar.

Ikväll ser jag fram emot intervaller. Eller nej, vem försöker jag lura. Tydligen ska det vara 4 gånger en minut och sen 4 gånger två kilometer. TVÅ KILOMETER?!! Det kommer alltså innebära ungefär 45 minuter intervalltid för mig. Gräsligt jobbigt kommer det att bli. Jag tränar liksom inte intervaller på riktigt. Men innan klockan är slagen och aftonen kommen ska jag ha ändrat min inställning. Det är dagens mål. Dagens inställning till intervallerna återspeglas i bilden nedan.


Elin


Kommentarer
Postat av: Bos mor

Spring mila 12/12. Episkt motstånd...

2012-11-21 @ 23:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0