Avlastar Elin lite från hennes bloggande

Hej bloggen!
Nu var det oförskämt länge sedan jag skrev här. Kommer inte ens ihåg när det var så får väl dra en update. Idag blev det en välförtjänt fika på stan med tjejerna efter skolan, därefter en sväng till HM. På vägen när jag och Anna cyklade hem var det till och med för varmt med skinnjacka, det ni! Våren är verkligen mer än på väg. Det gillar vi! Annars är det mest plugg som gäller, denna helg är pf (pojkvänsfri) då Jonas har åkt hem. Så nu ska jag rulla iväg hem till Sanna för att ha spelkväll.
Sedan jag skrev sist har jag dessutom hunnit med att åka tjejvasan (stolt tjej). Så nu är ett av de fyra stegen gjorda för att ha klarat av Tjejklassikern. Näst ut är tjejvättern, så om någon sitter och klämmer på en bra cykel kan ni ju höra av er. Nej dags att trampa iväg. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0