Tisdag

Hänger i soffan efter en sjukt ineffektiv dag. Har pluggat/försökt plugga/hängt i soffan fram till det att Jonas kom hem vid fyra då vi mellisfikade. Sedan kollade vi på gårdagens avsnitt av Får vi följa med, som förövrig är fett  bra. Alltså hur kul skulle det inte vara att vara Filip och Fredrik? De verkar ha så sjuuukt kul.

Aftonen spenderades i klubbstugan it jag tog mig med buss i och med ATT JAG INTE KAN TRÄNA FÖR ATT JAG ÄR FÖRKYLD. Palla den liksom. Nu när jag köpt ett gymkort och till och med tränat och allt! Känner mig aningen bitter i nuläget, vilket säger en del eftersom jag sedan jag tog studenten snittat på ett träningspass i veckan. Kanppt. Nu skulle jag liksom komma igång igen, och så blev jag förkyld. Kan dock vara universums som säger att jag inte borde träna....

Nu ska jag riva lite morrötter eftersom jag itne får några semlor idag, trots att det är semeldagen. Sad puppy eyes på berget nu alltså.

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0