Torsdag

Tur att Carin skrev ett grattis inlägg till Klara igår, och att Klara trodde att det var ett gemensamt beslut att skriva det och tackade oss båda. Alltså inte för att jag inte önskar grattis till Klara, men det var ju inte jag som bloggade.
Nu sitter jag på föreläsning med Malin. Vi har varit mycket aktiva, speciellt första timmen då vi kollade på skidorna på datorn. Undra vad vi missade då egentligen? Den här timmen har vi lyssnat på nästan allt, förutom på slutet då vi kollade på pinky. Wohoo, hälsar Malin.

Nu ska jag återgå till att vara en aktiv student(här säger Malin: "du behöver ju inte ljuga för alla") och detta firar vi med en babytax.



Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

På den tiden lejonet och felix var jämnstora och båda var vid liv. Nu har väl lejonet nästan gått ur tiden samtidigt som felix gått upp en tio kilo i vikt.

2011-03-03 @ 21:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0