Torsdag

Äntligen lite torsdag, vilket innebär att jag är ledig imorgon, yes! Idag har jag varit i skolan en sväng på morgonen på miljöföreläsning och därefter har jag jobbat på lunchföredrag med sexet. Igår var det för övrigt också jobb med sexet, då fixade vi en sittning för "Flickor på Teknis", då gymnasietjejer kommer till LTH och tittar runt. Så grabbarna serverade flickorna i inoljade överkroppar med bara kilt som klädesplagg, tror det var uppskattat.

Nu sitter jag och slöar i soffan och väntar på att Anna ska dyka upp så vi kan börja fixa till oss lite för ikväll blir det utgång på Lunds! Kommer bli grymt. Idag har jag förresten hunnit med att springa en sväng ute i det fina vårvädret, blev endast tights och t-shirt idag. Så himla härligt att våren är här på riktigt!
Nej nu ska klädångesten komma fram, funderar starkt på jeansjacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0