Tisdag afton

Efter hemkomsten från den mycket givande föreläsningen så var det snart dags att åka iväg igen. Kvart i sex kom mamma och plockade upp oss, och efter att vi lämnat av henne vid klubbträningen så bar det av mot Willys i Tumba. Där körde vi en storfräsare innan det bar av hemåt igen.

Väl hemma plockade vi upp och efter en stunds väntan satt vi i bilen på g till klubbstugan igen för hämtning av min ömma moder. Efter att hon dumpat oss så kastade vi oss in i matlagandet. Det blev tvårätters bestående av en smoothie till förrätt och ugnspannkaka till huvudrätt. Lite skeptisk var jag eftersom den såg lite skum ut. Men gott blev det!

Imorn är det fullt hemmafruande som gäller här, jag ska tvätta och baka och förmodligen träna. YEAH!


Elin


Dagens middag!


Kommentarer
Postat av: malin!

Måste säga att jag starkt gillar er nya design!

2011-03-09 @ 00:40:00
URL: http://liteommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0