Fredag

Sitter och väntar på James Bond ska börja. Idag har det varit en skön dag, jag har mest slappat. Imorn är det dock dags att ta tag i mitt studerande aktivt. Men inte idag inte.

Utanför fönstret är det en helt awesome fullmåne, men jag har inte tillräckligt med tålamod för att få en trevlig bild. Men mest har jag inte tillräckligt med underhudsfett för att göra det (förvånande nog, höhö). Det är typ minus 15 här, och för att få en någorlunda bild måste jag ha balkong dörren öppen=minus 15 i lägenheten=not so kul.

Här är i alla fall en som jag tyckte var lite kul, för det ser ju ut som att den är tagen på dagen.



Så kul har jag nu...


Elin

 


Kommentarer
Postat av: Gardfatima

Hello, any body here???

2011-05-16 @ 13:57:51
URL: http://gardfatima.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0