Tisdag, mindre glad

Nu är jag lite smått irriterad. Dagen började ganska bra med intervaller, men när jag sedan kom hem för att duscha så fann jag att dusch golvet var täckt av ett metertjockt täcke av någons svarta äckliga hår. Jag blev väldigt irriterad, efter som det inte är första gången denna någon lämnar efter sig så mycket hår att man tror att han tänkt göra en peruk av det. Jag börjar misstänka att någon lider av så kraftigt håravfall att han kommer vara flintis inom en vecka. Det verkar i alla fall som det om man slår en blick i duschen.

Att jag dessutom vet vem denna någon är, och att denna någon inte hör hemma i vår dusch gör inte det hela bättre. Jag kan bara buga och bocka och säga tack Tisaren. Tack för att jag får rengöra duschen efter er inneboende. Jätte snällt verkligen. Absolut min bästa syssla.

Snart ska jag till skolan, jag hoppas att jag samlat mig tills dess.


Elin

Kommentarer
Postat av: L I N N

hej vart handlar du oftast kläder ? H&M eller Ginatricot ? :) svara gärna i mitt inlägg om det :D kraam .

2010-05-04 @ 10:07:40
URL: http://liinnssaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0