Torsdag

Igår var vi som sagt var på Pengabrodern, och det var trevligt. Dock fick jag inte med mig kameran, så det blev inga snajdiga bilder.

Idag har det varit en hård dag på riktigt. Det började med att jag inte kom i säng förän vid två när vi kom hem (TVÅ liksom, går jag och lägger mig elva är det sent) och sen var det uppstigning vid sju igen. Herregud va trött jag var. Men överlevde gjorde jag. Sen matematikerade jag mig, och sen gick jag hem för att bli snyggfixad till Agnes modevisning som gick av stapeln.

Sen tränade vi massor på vår gång, och sen var det dags att vara snygg. Jag tror jag var fett snygg. Ja det gör jag.

På eftermiddagen köpte jag skor på Löpex för 300 pix, naaaajs.



Så här såg vi ut


Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0