Fredag

Märker att vi bloggare denna vecka har varit himla dåliga på att blogga. Så nu tar jag tag i mig och gört!

Jag sitter nu hos familjen Leandersson i Karlstad och tittar på Skavlan med Andreas. Jonas springer runt och tvättar eftersom han av någon anledning inte gjort det i vårt hus. Jag tror att han inte törs, men han säger att det inte är så. Jag vet.

Idag har det varit en trevlig dag, jag fick titta på lite Days och fika två gånger. Det var inte fy skam minsann.

Imorn ska jag dra med mig någon medlem i familjen in på stan, så jag slipper gå dit själv. Men in ska jag banne mig. Kanske, om jag orkar. Men vi får se.

Nu ska jag återgå till Skavlan och sluta sluddra här i bloggen.

Elin, Elut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0