Måndag

Okej förlåt att jag är dålig på att blogga. Men jag har befunnit mig i Älvdalen tills igår så det har inte gått. Men nu gör jag ju det i alla fall.

Älvdalen var trevligt, lite myggigt men annars väldigt roligt. Min första midsommar i Dalarna. Det enda som inte var kul, förutom myggen, var brännbollsmatchen och de oändligt många kubbfajter som utspelade sig. Det var nämligen så att mitt lag förlorade allt. Verkligen allt. Jag spelade typ 20 kubbomgångar och fick ner tre, TRE, kubbar. BAra tre. Pinsamt.

Idag har jag varit på ytterligare en anställningsintervju, och det kändes som att den gick bra. Jag kände mig trevlig, och det firade jag efteråt med ett par nya jeans från Cheap Mondays rea. Ett par ljusblå som är helt gudomligt sköna. Äntligen har jag funnit dem; de sköna jeansen.

Nu ska jag återgå till mitt hängande i lägenheten. Det är gött.


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0