Torsdag

Nu sitter jag i soffan med Jonas och tittar på det inte allt för muntra programmet Criminal Minds. Det är lite läskigt, men eftersom jag är en mogen kvinna kan jag stänga ögon och öron när jag behagar vilket är himla skönt.

Igår stundade min gå ut på krogen debut, och kvällen inleddes hos Jonas kompis Putte med diverse folk. Ganska trevligt, lite för mycket NHL10 för min smak men det avhjälptes med Hits for Kids. Efter detta och lite pizza bar det av in mot stan med buss. Aftonen var trevlig, jag gjorde dock ett orutinerat val av skor när jag valde pumpsen framför tygskorna vilket resulterade i en stage dive ner för en trapp. Inga bestående men, förutom lite blåmärken och ett mycket illa tilltygat "gå-i-pumps-självförtroende". Men detta avhjälptes när jag fick reda på att jag (fritt citerat från okänd blogg som ägs av Andreas kamrat) är galet kul. Kalas.

Idag har vi gjort muffins, spelat spel (som jag kom sist på) och lärt mig spela Catching Features. Det senare var mycket svårt, och Jonas slog mig med 60 CF minuter på banan som jag sprang. Kanske inte jätte bra, men i träningsdagboken så var det ett fint långpass.


Elin och Jonas på ett hörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0