Onsdag

Jag märker att Carin har varit mycket aktiv, och jag vill ju inte vara sämre så jag kör hårt så här på förmiddagskvisten. Klockan var idag ställd på 06.30 och uppstigningen skedde strax därefter. Efter en timma var det dags för avfärd mot HOKstugan för morgon träning och städning av stuga. 6 tappra elever var vi som ställde upp, alltså 25% olgy-elever. Dock anlände det tre till efter allt var klart för städning, så de får ett plus i kanten. Alla andra får ett stor asfett minustecken på min lista.

Snart är det dags att gå iväg till skolan och köra hårt igen. Om jag orkar vill säga. Jag har grym träningsvärk från gårdagens mycket tuffa styrkepass. Och från intervallerna. Imorn kommer jag nog vara död, då det väntar ytterligare ett styrkepass i eftermiddag. Jag kommer nog avlida. AAAAH!


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0