Torsdag nr2

Min dator och jag är inte riktigt vänner idag. Jag tänkte att jag skulle göra den glad och uppdatera virusskyddet som den bad mig om. Detta gjordes men då blev den arg. Riktigt arg. Jag vet inte varför, för det var ett helt obefogat utbrott. Nu har den bett mig starta om den fyra gånger och detta har jag gjort. Men detta genomförde jag uppenbarligen på fel sätt eftersom den valde att stänga av sig själv ytterligare två gånger.

Jag har nu valt att starta krig mot den. Det är jag mot datorn. Mamma är någon sorts medlare som försöker fixa allt, men inget kommer hjälpa förän den slutar dumma sig. Jag tänker inte vara den som ger sig och om den inte slutar vara arg innan jag flyttar till Hallsberg kommer jag att kasta ut den genom ett fönster. Detta är den slutiltiga lösningen. Om den inte slutar vara arg så kommer vi ta till metoder, som jag skulle sagt om jag spelat en maffia medlem i en amerikansk film.



Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0