Tisdag nr6

Nu tittar vi på Notting Hill, och det är rätt kul trots att jag sett den så många gånger förut. Den gamla charmen har liksom hittat tillbaka in. Dock är Spike den bästa kommentaren. Nu måste jag dock fundera på om jag ser likheten mellan honom och Sixten Westlund. Jag har nämligen för mig att det på femdagars disskuterades likheter mellan dessa när jag nämnde att jag tyckte att han lät som vem som helst ur Smala Sussie. Dock kan det ha varit någon annan som var lik Spike, eller Sixten som var lik någon annan. Jag har lite svårt att dra mig till minnes.

Sen har jag även fått ett stort baksug. Jag har hela dagen varit sugen på detta och anledningen är blogg.se s startsida. Den med något om lattemammor. Det finns en bild med muffins där och shit vilket sug jag får att baka något. Men jag vet inte vad och jag vet inte om jag orkar. Klockan är ju liksom halv tio.  Vi får se. Annars kanske jag gör det imorn istället.



Eftersom jag tyckte att bilden hade mycket
relevans till inlägget valde jag den.

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0