Dagens aktivitet

För att fira höstlovet så kör vi denna vecka något aldrig tidigare skådats, nämligen dagens aktivitet.

Elin:Denna dags aktivitet var tittandet på Våra bästa år (Days of our lives). Ett av de bättre dag-programmen, som följdes slaviskt under större delar av sommar lovet. Börjar varje dag 12.50 och håller på till 13.40. Tilläggas bör också att detta underbara never-ending-story-program sänds på trean. 

Carin: Idag har jag spenderat min dag med att spela pingis. Igår natt hatade jag pingis då min bror spelade det mitt i natten när jag skulle sova men idag tycker jag om pingis. Mina pingisskills sitter kvar sen jag var med i "bäst i fyran". Det blev en familjekamp då även pappa mats kom hem på lunchen, tyvärr vann jag inte, tror att det var bollens fel eller möjligen rackets fel.

carins aktivitet åt fel håll                                                  elins aktivitet åt rätt håll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0