tisdag mina damer och herrar

nu har även jag kommit hem från den hemska träningen ikväll, lite tröttare och lite bättre än innan. idag har jag även lasergame(at) med mina kära classmates det var mycket trevligt och mitt lag hade en lagkänsla som hette duga. jag vill även påpeka att denna gång fick jag inte minuspoäng, jag var faktiskt i fin skjutform idag och jag gick inte vilse i mörkret heller, brabra.

idag på morgonen när jag vaknade och var kadischtrött insåg jag att jag borde sova mera, så då lovade jag att jag skulle bädda ner mig i sängen 21.30 idag, får se om ja lyckas jag har ju trots allt 6 minuter på mig att borsta tänderna och att ta mig till sängen. på tal om att borsta tänderna så förstår jag inte hur en tandborste som kostar flera tiotalsmynt kan vara så kass, min tandborste borde dödas, den upplever inte sina kritirier och fäller hår. allt tandborstshår faller bort om man bara petar på det, så imorgon ska jag offra några minuter av min dyrbara tid och verkligen hitta min efterlängtade bra tandborste, som kan hålla vad den lovar. nej nu har jag bara 4 minuter på mig. god natt!

carooon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0