Måndag

Idag när jag tränat (eh ja ni hörde rätt, TRÄNAT) klart så hade jag fått ett meddelande på i min röstbrevlåda. Det var från någon konstig snubbe och löd så här :"hej, ehh jag vet inte om du minns mig men det är Martin Sand. Vi gick i samma klass på gymnasiet, i Hallsberg på Alléskolan. Ehh... jag är blond, en och åttio och eh, ganska snygg. Ja det är jag.. Men jag tänkte bara att ehh... jag är ju singel nu, så att om du också är det kanske vi kan ehh.. träffas och ta en fika, en kopp kaffe... Ja, ehh, ring mig när du hör det här!"

När jag berättade detta för Malin och mamma, blev Malin glad. Men jag är ju singel, sa hon, vidarebefodra honom till mig! Och sen när jag berättade att Marremus kommer till Södertälje på nyår blev hon helt lyrisk (nästan). Så Martin; YOU GO GIRL! ;)


Så här glad var Martin en dag i Oktober när vi gick i ettan


Elin


Kommentarer
Postat av: malin

Men alltså gud så pinsamt Det skulle ju vara en hemlighet. Herregud, nu har du ju förstört allt, nu kommer jag GARANTERAT hamna på glasberget. Precis som bridget jones; tack!

2010-12-13 @ 21:16:03
Postat av: Pappa

Bara kämpa på - har för mig att även Bridget lyckades snärja nått på slutet.

2010-12-14 @ 07:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0