Tisdag

I fredags kom Jonas hem igen, efter en och en halv vecka i Turkiet. Det firade vi med taco och Gladiatorerna, eftersom vi gärna vill vara som andra. Det var göttigt, och skulle jag få välja skulle jag nog äta taco i alla fall tre gånger i veckan. Tur att han snart ska till Italien, så jag får en tacovecka här hemma. Blev inte så mycket av det senast jag var själv nämligen..
 
Lördagen spenderades med familjen Ohlsson i Skärholmen för lite shopping och lunchande. Aftonen bjöd på rosa pannkakor och fruktsallad, eftersom jag kände mig så himla inspirerad av all mat som vi fyllt på kylskåpet med. Eftersom Jonas var i skolan hela söndagen så fick jag följa med Karro hem till Vårsta igen, där jag blev väl omhändertagen med mat, skidor och bakning! Tur att man har en extrafamilj!
 
En annan sak som är tur är också att man har en riktig familj som tar hand om en när extrafamiljen tröttnar. Mamma och pappa bjöd på middag på söndagkvällen och eftersom jag är vuxen åt jag sås gjord på murklor. Dessutom tyckte jag att den var god, så det plockades sannerligen en väldigt stor mängd vuxenpoäng! Det man kan sammanfatta denna helg med är med andra ord massa mat! GOTTTTTT
 
Så här såg bakningen ut i två bilder
 
 
 
 
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0