Söndag

Eftersom Karro nu för tiden arbetar på torsdagar så har vi fått flytta vår fikadag till fredag. Detta innebar att jag i fredags vid nio anlände till Mosebacke för att hinna fika innan skolan började. Jag fick pröva det nya objektivet på ett nytt kakfat, men framför allt fick jag äta Karros asgrymma toscabullar!!! Var helt lycklig i magen när jag gick till skolan efter det alltså. MUMS!
 
Idag har jag tränat universums jobbigaste bana ute vid Flottsbro. Okej kanske inte universums jobbigaste, eftersom jag vet flera som varit jobbigare (typ Skåle eller natt SM i höstas), men den var i alla fall topp 15. Upp och ner och upp och ner och snöpuls som jag tycker så OTROLIGT illa om. Men när jag fick saft efter 6 km och en timmes löpning (ehh ja, sämst kilometertid i år) så blev jag lite gladare i alla fall.
 
Nu chillar jag och männen framför tvn, och snart ska vi nog ta oss den sista turen så jag får sova läääääänge. Gött med sömn. Här är en bild när Karro skissar på nästa projekt
 
 
 
 
Elin

Kommentarer
Postat av: KungKarro

Tack för du kom in och fotade massa grymma bilder:D Nu har vi provat toscabullar, vad blir nästa utmaning?:P Måste ju va nått att locka med så du vill komma tillbaka!!

2013-03-11 @ 17:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0