Tisdag

Påsken firades i sann orienteraranda med att springa lite tävlingar. I torsdagskväll var det en kamp mot mamma som stod på schemat. Hade inte räknat med all den snö som skogen bjöd på, och blev rätt fort rätt grinig. Tänkte ge upp i mitten ungefär, men sen bestämde jag mig för att sluta fjanta mig. Gasade på järnet och sprang ifrån mamma med ungefär två kontroller kvar. Tur man kört intervaller i vinter liksom!
 
Söndagen bjöd på medeldistans i Ärla, och där slapp jag springa i samma klass som min kära moder. Gjorde en typisk D14-miss, vilket var sjukt klantigt och gjorde att jag tappade typ TVÅ MINUTER. WHAAAT?! Inte bra alltså. Resten av loppet gick bra, mindre snö än torsdagen så det var ju glatt och lyckligt. Förlorade dock först i mål tävlingen mot Martin, så det blev lite plus minus noll med humöret där.
 
I veckan måste jag läsa böcker om alla möjliga ting, men främst om redovisning och K-regelverket. Bör dessutom träna en del så jag kan springa ifrån mamma tidigare på banan i framtiden. Avlsutar med en bild på Malins ponny. Som inte är en ponny. Mer en häst. Men same same.
 
.
 
 
 
Elin
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker läsarna borde få läsa sanningen om din och snyggmartins deal om Felix. Att du har mage att luras så där. #pinkpiercinginmyläpp

2013-04-02 @ 16:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0