Fredag

Har varit en märklig vecka här på berget. Jag har jobbat måndag och onsdag (och ska iväg idag igen) och i tisdags var jag i skolan. Eftersom Jonas går i skolan fram till tre-fyra på dagarna har vårt umgänge bestått av "hej-hej då-hej-godnatt". Det kanske är så det är att ses vuxen.

Apropå skolan nailade jag talet jag höll i tisdags. Var engagerad och hade koll på grejena. Hade 10 mila styrelsen varit där så de varit övertygade. Hade sånt flyt att jag när jag träffade Karro igår började komma med tips från "en som vet". Kommer följaktligen bli sjukt jobbig från och med nu.

I helgen var det SM (medel och stafett). Jag var bäst av alla Tullinges D21or på medeln, 5a i D-finalen. Man kan kanske tycka att detta säger mer om uppslutningen än om mig, men i min onyanserade värld väljer jag att inte se det så. Jag var bäst, punkt. Dessutom såg jag och Jossan en björn. En livs levande riktig utomhus björn. Så sjukt häftigt. Jag var som en fjortonårig tjej som träffade Justin Bieber, men det var så vansinnigt ballt.



Det var allt för denna gång
Elin


Kommentarer
Postat av: Polisen

Men alltså: "utomhus björn"?! Skärpning!

2012-10-10 @ 00:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0