Tisdag

I helgen var det 25-manna uppe vid Himmelsboda, och jag tog min gula cykel och trampade dit. Sprang min banan och var ganska nöjd, tills jag hörde att Cajjan slog mig med 5 (nästan 6!!!) minuter. Det kändes inte riktigt rättvist tyckte jag, men sen tänkte jag att nästa år så får ju jag slå henne så då är det okej.
 
På kvällen var det dags för 25-års fest hos familjen Persson, med middag och förrådsdans. Fick fett ont i fötterna och liiiiiite för lite sömn, men det var riktigt kul. Dansade Gangnam style typ 5 gånger och kom inte hem förrän klockan tre. Whaaaaat?!
 
Ikväll är det retorik och på torsdag ska jag gissningsvis till Karran för lite fika/företagsekonomi/foto. Ska försöka träna lite också, men only time will tell hur det kommer bli med den saken. Det går säkert bra, har en svit att hålla mot pappa på Luffarligan (1-0). Har dock minst två veckor på mig att träna innan nästa match, så det borde fixa sig tycker jag.
 
Och apropå Karro, här är ett av hennes alster
 
Elin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0