Onsdag

Helgen var en flopp. Lördagen var helt okej, för då var jag på jobbet hela dagen. Men söndagen, var ska jag börja?! Uppstigning på morgonen och så var det kallt ute. Sen åkte vi ut mot Granby och Hellas klubbstuga för Golden rings. Riktigt taggad i kampen mot mamma och pappa, som tack vare bonustid gick ut 16 minuter före mig och Joans. Eller ja, det var ju Jonas som sprang första sträckan. Han kom ikapp pappa och det var ju bra, men sen sprang jag. HERREGUD vilken miss till andra kontrollen. Mamma var ikapp till ettan efter en liten krok, och sen var hon långt före. Förlusten var ett faktum. Buhuuu! Den goda middagen vägde kanske upp lite, men inte mycket.
 
Idag är det dags att återta min heder från mamma! Det är Pampas Night i Karlbergsparken och vi springer samma sträcka. Nattsprint med ficklampa, mamma is going down! Hoppas jag. Måste bara psyka henne lite först, men det är jag rätt bra på. Moahahahahaha!!
 
Imorgon ska jag in till stan för att träffa Karro(som alla andra torsdagar) och Malin som dagen till ära är hemma från Lund. Funderar på att gymma lite innan också, så att jag kan visa dem mina ENORMA muskler. Måste pumpa upp mina muskler lite innan jag kan träffa dem så jag får känna mig lite häftig. Wohoo
 
 
Elin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0