Tisdaggggg

 
Ytterligare en förlust mot mamma på Pampas tog hårt på självförtroendet. Jag har varit tvungen att slicka mina sår, och det blev inte bättre förrän i söndags när jag fick tillbaka omdömmet från mitt examinationstal. Skulle jag sammanfattad det så var väl innebörden typ att jag var grym, hehe. Det var vad jag behövde för att bli odräglig igen.
 
Apropå söndag så var vi på bio då. Jag och Jonas lyckades lura med mamma och pappa på nya Bond, och det var ett bra val måste jag säga. Har inte riktigt uppskattat de senaste, men den här var riktigt bra. Helt klart godkänd med ett litet plus i kanten. Mycket pang pang men det är det ju alltid i såna filmer.
 
I lördags så var Jossan här för att få en bild till sitt CV och jag kirrade förhoppningsvis biffen. Vi tog i alla fall stört många bilder. Fick mjölksyra i armen för att objektivet var så tungt, men det kanske är värt det när man får 2,8 i bländare. Jag tror nästan det. Har dessutom bestämt mig att om jag klarar onsdagens tenta så är ett fast 85 mitt! Kanske. Jag vet inte riktigt.
 
Jag har även bokat tågbiljetter ner till Lund och CAJJAN (:D:D:D:D:D) i början av december! Ska bli fett roligt! (!!!) Hoppas Lund levererar denna gång också. Sist fick jag asnice thai för typ 20 spänn = lätt värt fem timmars tågresa.
 
Här är en bild från lördagens Top Model, och nu ska jag sluuuuuuuuta
 
 
 
Elin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0