Måndag

Eftersom bio är ett specialområde för mig och Jonas var vi på Taken 2 igår. Vi köpte nämligen Taken när vi var och handlade eftersom Jonas tycker att den är himla bra. Jag gillade den också, så sagt och gjort: bio igår. Tvåan var som vad man kunde förvänta av en uppföljare. Den får inte lika bra betyg som Bond förra veckan, men den var ändå bra.

För att träna upp mig inför nästa års Pampas så va jag ute och sprang igår. 8 km, vilket är typ 4 gånger Pampas-banorna. Watch out mamma!! Ska även träna nu igen, så jag blir biffig. Mot gymmet!!!


Elin


Kommentarer
Postat av: Butte for president!

Frekvensen på inläggen på Cajjsunk.blogg.se bekymrar mig som konsument av denna mumsbit till finkultur. Öka takten annars slutar jag läsa. #blonde #girl

2012-11-19 @ 13:15:36
Postat av: Idrottspappan

Julklappstips! David och Johannes har köpt en startplats till Christina på Tjejvasan. Om du och syrran gör samma till er mamma så kan ni klå henne långt innan Pampas

2012-11-19 @ 19:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0