Torsdag

Igår var det dags för veckans första tävling, sprint DM i Gubbängen. Det gick väl inte så himlarns bra, hade svårt att hitta det fokus som behövs när man kör sprint och hade näst intill ingen framförhållning. Kom därför näst sist men hoppas på att jag kan vara bättre någon annan gång.

Idag har jag gymmat lite, och lyckades med det fantastiska att öka vikten på hantlarna från 5 kg till 6 kg. Det kändes extra bra när jag bytte för att hon som stod bredvid bara hade 2 kg. Hehe, mes. Har handlat innehåll till soppa som jag ska få arslet ur och börja laga snart. HAR BARA INTE ORKAT!!!

Imorn stundar skola, jobb och MAMMAS FÖDELSEDAG! Wohoo!


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0