Måndag

Idag känner jag att lördagens långa lopp tar ut sin rätt. Var fett trött när jag gick upp efter 10 timmars sömn, var fett trött efter skolan så jag sov ca 45 minuter och så var jag fett trött på gympan (samma som jumpa, mamma). Nu är det med andra ord snart dags för lite sömn, men först måste jag duscha lite. Sitter och äcklar ner soffan nu.

Imorn blir det riktig skoldag, för då går vi 10-12, 14-16 och 16-18. Känns hårt när man i vanliga fall brukar få sluta efter 12, men någon gång måste man ju träna på att vara vuxen (hehe). Är dock glad för rasten på två timmar som innebär att vi kanske kommer kunna hitta på något kul att skriva B-uppsats.

Här kommer lite bilder från när jag var hos Karro senast! ADIOS








Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0