Fredag

Nu har förberedelserna inför morgondagens sista sträcka påbörjats. Jag har kört taco till middag och lite fix med bilder för att riktigt komma igång. Kollade även på Jonas när han sprang sprinten idag och det gick ju bra. Jag känner att jag gjort ett bra jobb med coachingen i vinter. Kul för mig!

Skrev tenta tidigare också. Det gick helt okej faktist, så nu är det bara att hålla tummarna i tre veckor innan resultaten kommer. På måndag börjar nästa kurs som består av B-uppsats, så nu får helgen handla om att komma på ett vettigt ämne att skriva om. Har ingen aning om vad jag ska skriva, men jag kanske kommer det till mig som en blixt från ovan!

För att inte tappa fokus på orienteringen så lägger jag upp en bild på en blomma, för de finns ju i naturen och det är ju där man orienterar.




Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0