Söndag

Det har varit en fullspäckad helg. I fredags tränade och jobbade jag, sen kom mamma, pappa, taxarna och Malin och åt taco. I lördags var det jobb igen, sen handlade vi sjukt mycket mat (framförallt mjölk, i kylen står nu 11 liter. 11) och vid halv åtta kom Johanna, Johan, Jonas och Markus hit får våfflor och melodifestival. Detta firade jag med att hälla ut två deciliter tevatten i knäet på mig. Hemskt roligt, men framförallt hemskt varmt. Nästan kokande.

Idag har jag tränat, sovit och lagat middag. Dessutom har jag tömt den trasiga diskmaskinen som pappa sen lagade. Han fixade dessutom handtag på vår nya garderob. Tack pappa!!


Nu är det tv i soffan!! Min älskade soffa<3
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0