Torsdag

Eftersom Carin bloggat om cykling kan ju inte jag vara sämre. I helgen var det Lida Loop ute vid Lida (no shit?) och jag hängde i kansliet och ute i skogen som banvakt. Vaktade en övergång och var helt awesome med min lilla flagga och vackra reflexväst.

Fick sommarlov i fredags också, och firade detta med dubbelpass i tisdags. Styrka på morgonen och intervaller på kvällen. Jävligt orutinerat kan man tycka, med tanke på att jag inte tränat så här hårt sen i mars 2010. Kroppen tackade mig genom att skicka på mig en förkylning som jag med alla tillgängliga medel så jag är frisk till helgens bravader i Finland.

En annan som är sjuk är the master in the lägenhet, och för att han ska kunna känna sig glad hade vi en liten photoshoot i måndags. Så här glad var han över det



Elin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0