Söndag

I fredags var det midsommarafton och familjen Sundqvist tog sitt pick och pack och åkte till Lidköping där det vankades bröllop. Det var vår kusin Teddy som gifte sig och det var sjukt fint. Jättemysig (och tydligen väldigt gamal) kyrka. Det var bara extrem självbehärskning som gjorde att jag inte grät som ett barn. Sagda självbehärskning slängde jag sedan åt sidan när det vankades dans på kvällen. Eftersom jag inte kände allt för många i sällskapet kunde jag fuldansa grymt mycket med mamma och pappa.

Idag var tanken att jag skulle gå ner till huset och sola lite, men eftersom solen tydligen har gått i moln får vi se hur det går med den saken. Ska hur som helst hålla mig inne vid klockan tre när Jonas springer världscups sprint i Sankt Gallen. Håller tummarna och förbereder mig på samma puls som jag vanligvis får när jag tränar.


Typ så här ser det ut ute nu


Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0