Tisdag

Idag hänger jag hos mamma och pappa för att försöka jobba lite på brännan. Det går sådär, och igår när jag skulle visa mamma frågade hon vad det var hon skulle kolla på. Skönt är det hur som helst och jag gillar läget.

Igår inledde jag för övrigt min egna femdagars vecka. Kan ju bara vara med på tvådagars i år, så jag kör fem etapper denna vecka istället. De första tre består av Ravinens trekvällars medan de avslutande två är del av Eskilstuna weekend. Gårdagens bana mätte 6,8 och segrartiden var 52 minuter. Jag sprang ca 9,5 km på 97 minuter. Revansch idag.

Fick trots allt ett pris bestående v en cola och äran att framföra bilen hem till Tullinge. Ägde alla trafikanter (speciellt hon som stod bakom mig i en korsning när jag fick motorstopp) och det gick muchos bra. Ska se om jag kan lura mamma till passagerarsätet idag igen.


Nu återgår jag till mitt solande, adjö
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0