Tisdag

Min käre far verkar ha gjort det till en vana att undra (läs:klaga) över varför bloggen inte uppdateras så ofta så nu måste jag göra ett inlägg där det står exakt vad jag gjort idag (typ).

Började dagen klockan nio med uppstigning. Sedan aktiverade jag mitt studentkort och åt frukost(yoghurt med müsli). När jag gjort detta kollade jag på lyxfällan i fem minuter innan jag sminkade mig och borstade tänderna. Sedan gick jag hemifrån ner till stationen där jag fyllde på mitt sl kort och åkte till skolan. I skolan träffade jag Malin och sen pluggade/tjurade vi tills klockan blev fyra och jag gick ut för att möta Jonas. Jonas anlände med bil och tillsammans åkte vi till Ica maxi i Alby. Sen kom jag hem och hängde lite och nu har jag lagat mat. Det såg ut som bilderna nedan.

Tack och hej
Elin


Kommentarer
Postat av: Pappa

nu vet jag! Tack - inte orolig längre.

2012-01-03 @ 22:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0