Torsdag

Igår var det onsdag, eftersom det idag är torsdag. Aftonen spenderades inte som vanliga onsdagar på Ica, utan jag spexade till det lite med Mila Stockholm by night. Detta eftersom motståndet skulle vara "episkt", som min mor sa. Detta uttalande var basera på det faktum att Malin, som inte sprungit sen i maj förra året, var med. Dessutom var revanschlustan stor efter både Golden rings förlusten och total ägningen i Karlberg.

Vi hoppade alltså in i Audimobilen och körde ut mot Lidingö. Minus fem och ungefär en halv meter snö, vilket innebar att taggnivån var lite sisådär. Att Malin inte lät mig lyssna på taggmusik gjorde ju inte saken bättre. Men, efter att ha hånat mina motståndare en stund så kändes det bättre. Ute i skogen var det snöpuls som gällde eftersom jag låg först i ledet, som en riktig vinnare gör. Pulsade på och slet som ett as. Och sen slog jag mamma, Malin och alla andra. Ha!! Det hade de inte räknat med!!

Idag har jag varit i skolan och gjort mer lussebullar. Denna gång kom jag dessutom ihåg att ägga alla!


Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0