Söndag

Idag har jag träningsvärk. Detta är en direkt följd av träning, tydligen. Har i alla fall åkt skidor alla dagar denna vecka (om man räknar tisdagens slalom) så idag har jag vilodag. Ska plugga lite och chilla omkring innan vi åker mot födelsedagsfika i Åsvallen. Har till och med tänkt ta på mig riktiga kläder dagen till ära, istället för superställ. Ett litet steg för människan, men ett stort steg för mänskligheten, om man så säger.
 
Igår var vi ute och gick runt byn också, och jag hade med mig kameran för att inviga mitt nya batterigrepp. Känner mig som ett proffs eftersom kameran blir nästan dubbelt så stor med det på. Så himla ballt.
 
 
Elin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0