Torsdag

Jag borde verkligen inte vara uppe så här sent, och detta av två anledningar:
1. Jag jobbar 10.50-20.20 imorgon och för att palla det behöver jag min skönhetssömn, för man kan faktiskt inte jobba så långa Ica-pass utan att vara snygg
2. Jag är stört trött? Gick och la mig den här tiden igår också, och allt är Jonas fel. När han inte är hemma glömmer jag bort att gå och lägga mig, och så bara sitter jag i vardagsrummet och gräver efter navelludd. Dåligt

Har i alla fall varit lite produktiv idag. Plockade upp min Oringen väska (ja, ja skämmes på mig som inte packat upp tidigare osv. osv.) och sedan följde jag med syster min till Skärholmen och Hööks. I omvänd ordning dock, eftersom Hööks ligger i Kungens kurva. I Skärholmen var vi på Telia och fixade ett nytt sim-kort till henne och spanade på en tjurig klimakteriekärring.

Till middag blev det grillad korv hos mamma och pappa (och syster och taxar). Vi firade mammas namnsdag som (tydligen) är idag och min som var i tisdags (men som nästan alla, inklusive jag, glömde) med lite jordgubbar och sen gick jag hem. OCH, slutligen, apropå jordgubbar: här är en bild på Karros äggkopp i silver som jag fotade innan jag åkte till Halmstad



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0