Tisdag

Helgens premiär gick helt okej. Lördagen var väl inte så himla rolig, då det snöat under natten och när vi åkte låg det en dryg decimeter med snö i skogen och på vägarna. Detta i kombination med att vi hade sommardäck på bilen gjorde det lite tveksamt om vi ens skulle ta oss ut till tävlingen, men efter att ha skapat kö och åkt i 50 km/h hela vägen så var vi framme. Hängde i bilen en stund innan vi fick reda på att det var fri start. Själva springandet gick rätt okej, hade lite svårt för avståndsuppfattningen vilket gjorde att jag tappade en del tid på vissa sträckor men jag är ganska nöjd ändå.

I söndags var vädret betydligt roligare, och så även skogen. Ingen snö (okej lite, men inte alls lika mycket som under lördagen) och det gjorde mig rätt munter. Tyckte att jag sprang på relativt fort och bommade inget, men blev lite besviken när jag kom i mål och såg att "relativt fort" egentligen betydde "inte alls så fort". Men ett par till intervall träningar och sen är jag fit for fight och kommer vinna allt!!



Elin



Så här taggad är jag nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0