Söndag

Idag var det dags för Stigtomtakavlen, och jag körde sista. Det var så fruktansvärt jobbigt att jag ett tag efter varvningen bara ville lägga mig ner och dö. Eller kanske inte dö, men i alla fall gråta lite (läs:mycket). Men jag valde att inte göra det, utan sprang glatt vidare. Tog mig i mål också. Sjukt nöjd med det, men inte med loppet. Jonas lag vann dock, så det vägde upp min dålighet.

Igår var jag på tjejdag med Tullingegänget, väldigt kul. Vi körde lite träning, lite möte och lite random dans. Efter detta åkte jag med Jonas till Heron city för att se Hunger games. Tyckte det var en bra film, ingen Kill Bill men bättre än typ The perfect man (som jag tittade på i fredags).

Nu är det snart dags för den vanliga söndagsmiddagen hos mamma och pappa, ryktas om lasagne. GOTTTT!!!



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0