Fredag

Nu gäller det att tagga till riktigt ordentligt inför helgens äventyr. Känner mig fett snabb just den här veckan, speciellt efter onsdagens tävling. Lyckades nämligen komma i Tullinges bästa lag, då de andra tre stämplade fel. Vill i mitt dryga, stillasittande tillstånd nämna att jag stäplat fel tre (TRE) gånger i hela min karriär.

Har varit fast övertygad om att denna siffra varit två felstämplingar, men nu får jag alltså krypa till korset. Känns lite tungt, men jag är ändå relativt nöjd med att på 227 tävlingar stämplat fel 3 gånger. Lite mindre än 1% felstämpling. Kul fakta. För alla andra nördar där ute, kan ni kolla själva här. Firar genom att se ut som nedan.



Det var allt för nu!

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0