Söndag

Har nu lyckats återuppstå från den huvudvärksdvala jag befunnit mig i sedan i torsdag. Vaknade med ont i huvudet, gick till skolan och fick mer ont, åkte hem och dog i sängen, gick ut med hundarna och misstänkte att huvudet skulle sprängas lite. Torsdag kväll, hela fredagen och hela lördagen har gått i spränghuvudvärkens tecken. Jag har befunnit mig i sängen eller i soffan. Lyckades fixa lite feber, och för att veta att jag lever så passade jag på att äta gröt som efter en halvtimme kom upp igen.

Nu är jag hur som helst feberfri och har nästan inte ont i huvudet alls. Jag är helt salig! Speciellt som jag i natt nästan lyckats sova hela natten också. Ett åstadkommande så här i sjukdomstider.

Nog om detta. Idag har jag, för att fira min nästan friskhet, firat med att äta frukost och lunch (!!!) samt med lite lägenhetsstädning. Har varit sjukt aktiv om man jämför med de senaste dagarna. Som grädde på moset har jag dessutom haft på mig kläder nästan hela dagen. YEEEEAAH!


Typ så här glad är jag nu!


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0