Söndag

Sitter nu i soffan och väntar på att få sova. Det har varit en hård helg i hemma i Tullinge. Tanken var ju att jag skulle åkt till Småland för att springa, men lite halsont satte käppar i hjulet. Igen. Andra stafetten jag missar på grund av ont i halsen. Whats up med det egentligen?

Fredagen spenderades i casa del Persson med Johanna, Karro och Ellen. Vi åt middag och hängde. Det var himla kul. Så kul att lördagen spenderades i stan med sagda kvinnor minus Karro plus Malin. Också det var mycket trevligt.

Eftersom jag börjat helgen med en massa trevliga aktiviteter så tänkte jag att jag avslutar i samma anda, och vad passar då inte bättre än lite Pay'n Jump på Runsten? Jag och mamma agerade precis som förra veckan medhjälpare, medan Malin och ponnyhästen stod för hoppandet. Denna gång tog vi oss runt hela banan på två höjder med bara en rivning och en vägran. Mycket bra tycker jag.

Och nu när jag äntligen skrivit klart detta inlägg får jag sova. WOHOOOOOO!!



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0