Onsdag

Igår var det träning i klubbstugan och jag sprang och sprang och sprang. Sen sprang jag in i en gammal rotvälta, gjorde ett svandyk och grina lite. Fick fett ont i låret och var övertygad om att jag skulle få ett fett blåmärke som jag kunde visa upp så Jonas mfl skulle tycka synd om mig. Men se på fan, inte en skymt av något blått på låret. Lite röda sträck blev det. För lite för att jag fortfarande ska kunna klaga på att jag har ont, trots att jag faktiskt har det. Värdelöst med andra ord.

Igår blev även Felix spårchampinon, så nu är båda männen dubbel champinjoner. Väldigt kul. Nästan lika kul som det var tråkigt att det inte blev något blåmärke på mitt ben.

Idag kommer Jonas hem och jag är glad. Om man bortser från avsaknaden av blåmärke, som sagt var.


Elin

Kommentarer
Postat av: Felix manstax

Hur gick det med köttbullarna?

Jag är lite sugen på att provsmaka :)

2011-10-06 @ 00:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0