Måndag

Idag fick jag ångra gårdagens aktiva livsstil. Har ont i huvudet. Igen. Dock inte lika mycket som under helgen, så jag håller tummarna för att detta är på övergående. Det skulle vara döden att få så ont igen nämligen. Jag skulle grina som ett litet barn som precis tappat glassen i backen. Vilket jag i och för sig gjorde till och från under helgen också, men det är en annan historia.

För att tänka på något annat så tänkte jag ta en stylish dagens outfit bild, men lyckades inte så bra att fånga den där äkta modekänslan. Det fick därför bli två halvdana, men det borde inte vara några problem kan jag tycka.

På mig har jag idag: tröja från H&M, kjol från Monki och ett par strumpisar från H&M.


Nu, mer Pretty Woman!!!

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0