Tisdag

Idag har varit en bra dag på många sätt. För det första hämtade jag ut tentan som jag igår fick g på, och hör och häpna: jag hade fortfarande g. Tänkte att det var bäst att passa på att hämta ut snabbt så att de inte kan ångra sig.

För det andra kände jag mig någorlunda pigg på träningen. I början i alla fall. Men det kanske är allt som räknas. Om man är pigg på slutet så måste ju det innebära att jag inte tagit i, eller hur? Tror att så var fallet för mina träningskamrater (40+ gänget) som ALLTID på slutet drar på. Det är som att de inser att de snart är tillbaka och vill skynda sig till soppan. Mycket märkligt fenomen.

Hur som helst. Det tredje roliga som hände var att jag fick ett telefonsamtal som ledde till att jag imorn ska provjobba på ICA. ASGÖTT. Tur att man har en syster med kontakter som gärna delar med sig. TACK MALIN!!!

Nu ska jag vara nervös och fortsätta oroa mig över att jag kommer vara inkompetent imorn...


Elin

Den här har jag nog använt minst 10 gånger, men jag tar den en gång till.


Kommentarer
Postat av: ICA-proffs

Nu är det så här:

1. Var trevlig mot kunderna, även när de inte är trevlig mot dig. Om de frågar saker du inte vet så tar du reda på det (säger inte bara "jag vet inte").

2. Arbeta under schemalagd arbetstid.



Det är allt du behöver göra för att bli en förstklassig ICA-arbetare.

2011-11-23 @ 10:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0