Söndag

Nu är jag hemma och är död efter två dagars träning. Att det är så sjukt jobbigt att vara aktiv hade jag glömt. Igår sprang jag intervaller och en extra bit innan, sammanlagt blev det 14 km. Sjukt jobbigt. Låg som ett kolli i sängen igår efter det. Idag körde jag långpass med mamma, fast dagens pass blev bara 9 km. Helt okej.

Har jobbat onsdag, torsdag och fredag också och jag verkar hittills inte vara inkompetent. Jag hoppas i alla fall att det inte är så att jag lurar mig själv, men det känns som att det går bra.

Nu har jag tänkt ta tag i lite städande och eventuellt putsande av det glögg-kit som jag fick av farmor när hon var här för ett tag sen. Just putsandet känns mer lockande för där får man ett mer synligt resultat än med städandet, men det är så sjukt pilligt och jag är inte så himla bra på sånt. Men här kommer i alla fall tre bilder från när jag putsade kopparna.




Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0